מחשבון קלוריות

Cool מחשבון קלוריות References. במחשבון התזונה / קלוריות תוכלו להזין מוצרים המרכיבים מתכון בייתי ולחשב גם את כמות הקלוריות שבו. מחשבון קלוריות זה מחשב את כמות האנרגיה הנדרשת לצרכי הגוף הבסיסיים (bmr) ואת סהכ כמות הקלוריות הנדרשת בהתאם לרמת הפעילות היום יומית.

במה עוזר מחשבון קלוריות ואיך משתמשים בו? הדיאטה של אואנה
במה עוזר מחשבון קלוריות ואיך משתמשים בו? הדיאטה של אואנה from www.oana-diet.co.il

מוזמנים לחשב את כל הקלוריות של המתכוני דיאטה של חלי ממן או אחרים, כמו כן לחשב את הכמות היומית לצריכת הקפה, המים,. היא מבוססת על equatios מיפלין סנט jeor והאריס בנדיקט,. מחשבון צורך קלורי יומי מאפשר למצוא כמה קלוריות הגוף שלכם היה שורף למהלך היממה כדי לשמור על אותו המשקל בהתאם לפעילות שאתם מבצעים בממוצע במהלך היום.

המחשבון אומד את כמות הקלוריות ששורפים.


מחשבון קלוריות מחשבון התזונה הינו המחשבון היחיד בישראל, המספק מידע על כמות הקלוריות, החלבונים, השומנים, הפחמימות, הסיבים התזונתיים והכולסטרול לכל המאכלים ולכל מאכל בנפרד, בהתאם לכמות שצוינה. אז מה זה בכלל מחשבון צריכת קלוריות יומי, למה הוא חשוב לנו לשגרת האימונים שלנו ואיך בכלל מגלים מה הצריכה היומית שלנו בין אם אנחנו רוצים להישאר באותו משקל או אם אנחנו רוצים לרדת עוד במשקל. המחשבונים של אתר כללית אתר כללית גאה להציג 4 מחשבונים:

כמה קלוריות יש באוכל שלי מחשבון קלוריות יומי מאפשר לנו לדעת כמה קלוריות אנחנו צריכים לצרוך ליום כדי לשמור על משקל גופנו וכמה אנחנו צריכים כדי להוריד ממנו או להעלות אותו, וכן כמה קלוריות יש בכל סוג מזון.


מחשבון הצריכה היומית המומלצת (dri) יסייע בידך למצוא את כמות הקלוריות היומית המומלצת ואת ההמלצות לצריכת רכיבי התזונה השונים המתאימים לך. זאת במטרה לסייע בתכנון תפריט מאוזן ובשמירה על משקל גוף תקין. מחשבון צריכת קלוריות יומיות ממולצת הינו כלי עזר הבודק את צריכת הקלוריות היומיות המומלצת על פי סוג העבודה ומידת המאמץ המושקעת בה.

מחשבון Rmr הינו מחשבון צריכת קלוריות (Resting Metabolic Rate), כלומר, מדד המייצג את כמות האנרגיה שהגוף שורף ללא פעילות.


במחשבון התזונה / קלוריות תוכלו להזין מוצרים המרכיבים מתכון בייתי ולחשב גם את כמות הקלוריות שבו. כמו כן יחשב כמה קלוריות ליום עליכם לצרוך על מנת להוריד במשקל, וכמה קלוריות ביום עליכם לצרוך כדי. המחשבון הנ”ל יחשב לך הערכה של כמות הקלוריות הנשרפות ביום ממוצע, כולל פעילות, לפי משתנים כמו גיל, משקל ופעילות כללית.

מחשבון ההוצאה הקלורית מאפשר לכם לדעת כמה קלוריות אתם שורפים בכל פעילות שאתם מבצעים במהלך היממה, החל מפעילויות יום יומיות פשוטות (שינה, אכילה, הליכה, משחק עם הילדים, קריאה וכד') וכלה בפעילויות.


שם נוסף הינו נוסחת האריס בנדיקט. Bmi, מעקב היריון, עליית משקל בהיריון והתפתחות תינוקות, הכוללים גם המלצות. מחשבון קלוריות זה מחשב את כמות האנרגיה הנדרשת לצרכי הגוף הבסיסיים (bmr) ואת סהכ כמות הקלוריות הנדרשת בהתאם לרמת הפעילות היום יומית.

מחשבון התזונה / קלוריות של נטוגרין מספק בנוסף מידע על כמות הפחמימות, החלבון, השומן, הסידן.


היא מבוססת על equatios מיפלין סנט jeor והאריס בנדיקט,. המחשבון מאפשר לחשב את כמות הקלוריות היומית המומלצת על פי מגדר, גיל ונתונים גופניים. משקל גוף בקג גובה בסמ גיל סוג העבודה והמאמץ מין זכר נקבה חישוב.

Posting Komentar untuk "מחשבון קלוריות"